Britský food influencer James Ellingsworth se pustil do pokrmu, který je považován za nejsmradlavější na světě. Po natáčení tvrdil, že zápach nešel smýt ani po třech sprchách.
Britský influencer James Ellingsworth se na svém Instagramu stal středem pozornosti, když sdílel video, ve kterém ochutnává údajně nejsmradlavější jídlo na světě. Na první pohled šlo o nevinnou výzvu, jakých už natočil nespočet. Tentokrát ale zážitek předčil všechna očekávání – a to nejen jeho, ale i jeho sledujících. Ellingsworth po natáčení přiznal, že musel jít třikrát do sprchy, aby se zbavil pronikavého zápachu, který se mu zažral do pokožky i oblečení.
Ve videu, které zveřejnil přímo na svém profilu, je vidět, jak se snaží překonat první doušky a zároveň zadržet dávivý reflex. „Tohle je absolutně nejhorší věc, co jsem kdy zkusil,“ uvedl Ellingsworth v záznamu. Fanoušci mu do komentářů psali, že přehání a že podobné pokrmy zvládli bez problémů. Jenže podle influencera šlo o zkušenost, která nemá obdoby – jídlo bylo cítit tak silně, že mu zůstalo v nose ještě dlouhé hodiny po natáčení.
Podle Ellingswortha šlo o pokrm známý svou neuvěřitelně štiplavou vůní, která bývá pro mnoho lidí naprosto nesnesitelná. Jeho popularita přesto roste právě díky sociálním sítím, kde lidé rádi sledují extrémní reakce odvážlivců. A Ellingsworthův pokus se stal jedním z nejsledovanějších příspěvků týdne – fanoušci reagovali nejen smíchem, ale i otázkami, zda se vůbec dá podobná delikatesa zařadit mezi jídla.
Video rychle nasbíralo desítky tisíc zhlédnutí a stalo se virálním. Ohlasy ukázaly, že veřejnost má k podobným výzvám rozporuplný vztah. Někteří sledující obdivovali jeho odvahu, jiní tvrdili, že jde o čistý marketingový trik. Ellingsworth ale jasně vzkázal, že nic takového není nahrané. „Musel jsem si třikrát umýt vlasy a oblečení jsem rovnou vyhodil,“ napsal ke svému videu.
Jeho upřímnost a autentická reakce však jen zvýšila zájem o celý experiment. Food influencer totiž už dříve proslul tím, že zkouší nejpodivnější kombinace a exotické speciality, ale tentokrát sám přiznal, že byl na pokraji svých možností. Podle jeho slov se zápach držel i na kůži, což je pro něj jako tvůrce obsahu neobvyklé a šokující.
Příspěvek zároveň odstartoval debatu o tom, proč lidé podobné výzvy vůbec sledují. Část komentářů se shodla, že jde o fascinaci odpudivým – lidé chtějí vidět, jak někdo jiný bojuje s něčím, co by sami nikdy nezkusili. Sociální sítě tak z podobných extrémních chutí dělají globální fenomén, který překračuje hranice kultur i států.
James Ellingsworth se stal díky tomuto videu virální hvězdou týdne. Jeho pokus s nejsmradlavějším jídlem ukázal, jak silný dopad mohou mít autentické zážitky sdílené online. Ačkoliv někteří sledující stále tvrdí, že přehání, jeho zkušenost je jasná: na tenhle zápach jen tak nezapomene – a jeho publikum také ne.